Historie

Otevřením první prodejny dárkových předmětů a bytových doplňků v Oldenburgu v Dolním Sasku položil Joachim Hoepp v roce 1972 základní kámen příběhu svého jedinečného úspěchu. Klíčem k němu byli, jsou a budou naši angažovaní a motivovaní zaměstnanci, díky nimž je každá návštěva prodejny pro naše zákazníky zážitkem.

Kde se vzal název Nanu-Nana?

Odpověď nám dá příběh Joachima Hoeppa, zakladatele a majitele firmy Nanu-Nana. Narodil se a vyrůstal na krásném německém ostrově Langeoog v Severním moři, kde za mladých let pracoval jako plážový fotograf pro fotografický obchod svých rodičů. Při práci se neustále rozhlížel po velkých hvězdách, hvězdičkách a zajímavých fotografických motivech. Jednoho dne měl Joachim Hoepp v hledáčku svého fotoaparátu v 50. letech velmi známou německou herečku a zpěvačku Lale Andersenovou a čekal už jen na správný okamžik, kdy stisknout spoušť. Vtom zničehonic padla věta: „Nanu-nana, kohopak to tu mám? Nanu-nana, kdopak to tu fotí?“ Jeden z rekreantů, který se ten den nechal vyfotit, rozeznal ve fotografovi pana Hoeppa. Ona věta bleskurychle obletěla celý ostrov a od té doby ji používali všichni.

Zrodil se slogan! A Joachim Hoepp si velmi rychle uvědomil, jak snadné je získat si srdce lidí větou „Nanu-Nana, kohopak to tu mám?“ a žertovným přimhouřením oka.

Bylo tedy nasnadě, když si při zakládání prvního obchodu v roce 1972 vzpomněl právě na tuto větu: Nanu-Nana!