Nanu Nana

Časté dotazy

fold faq Jak mohu dostat artikl, který již není v prodejně dostupný?

Jestliže určitý artikl v našich prodejnách již není k dostání, obraťte se prosím na naše spolupracovníky v prodejnách. Ti Vás rádi informují, zda byl požadovaný artikl již doobjednán nebo zda je možné jej doobjednat. Když není další objednání možné, obraťte se prosím na naši centrálu (viz „rychlý kontakt“).

fold faq JE možné zboží objednat na internetu?

Ne, zboží není možné objednat na internetu. Prodáváme náš artikl výhradně v našich prodejnách. Chcete-li objednat zboží, obraťte se na naše spolupracovníky v jedné z prodejen, kteří Vám rádi pomohou.

fold faq rád bych získal/a více informací o určitém artiklu.

Při otázkách týkajících se zboží, které prodáváme, se prosím obraťte na naše spolupracovníky v prodejnách, kteří Vám rádi pomohou.

fold faq mohu zakoupené zboží vyměnit také v jiné prodejně nanu-nana?

Zboží zakoupené v našich prodejnách, může být při předložení pokladní stvrzenky vyměněno ve všech našich prodejnách bez ohledu na to, ve které filiálce bylo zakoupeno.

fold faq kde mohu získat katalog nebo kde se mohu přihlásit k odběru newslettru?

Náš sortiment je stále aktualizován. Proto Vám nemůžeme nabídnout žádný katalog nebo newsletter. Na našich internetových stránkách máte možnost se informovat o aktuálních tématech a nabídkách v našich filiálkách.

fold faq Kdy bude v mém městě otevřena jedna z prodejen nanu-nana?

V rubrice „aktální“ naleznete informace o nově otevřených prodejnách.

fold faq Mohu u vás objednávat jako podnikatel zboží pro další prodej?

Ne. Dodáváme zboží výhradně našim vlastním prodejnám.

fold faq Je možné otevřít ve vlastní režii nanu-nana prodejnu?

Ne, Nanu-Nana není žádný franchise-podnik.

fold faq Nepodařilo se Vám nalézt odpověď na Vaši otázku?

Klikněte hier pro odeslání otázky na náš zákaznický servis.